Με περισσότερη από μία δεκαετία εμπειρίας στην έρευνα του κλάδου φιλοξενίας, ο Charlie είναι διεθνώς αναγνωρισμένος για την ικανότητά του να εντοπίζει τάσεις και να αναπτύσσει στρατηγικές γνώσεις για το κανάλι. Ως επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάλυσης της NIQ’s On Trade, οι γνώσεις του Charlie συνδυάζουν δεδομένα καταναλωτών, μπάρμαν, καταστημάτων και όγκου πωλήσεων, ώστε να αφηγούνται τις ιστορίες του κλάδου και να υποστηρίζουν τους φορείς και τους προμηθευτές να επιτυγχάνουν σε έναν συνεχώς μεταβαλλόμενο και δυναμικό χώρο On Trade.