Ο Dom Carella, γεννημένος το 1984 στις ακτές της Λουκανίας, είναι ένας πολυδιάστατος επαγγελματίας του χώρου της γαστρονομίας και των ποτών, γνωστός για την ολιστική του προσέγγιση στη φιλοξενία. Με περισσότερα από είκοσι χρόνια εμπειρίας ως σεφ, bartender και μάνατζερ, συνδυάζει δημιουργική ευαισθησία με βαθιά γνώση της ανάπτυξης προϊόντων, του ελέγχου κόστους και της λειτουργικής διαχείρισης. Η φιλοσοφία του γεφυρώνει τη γεύση, τη δομή και τη στρατηγική, μετατρέποντας τις γαστρονομικές ιδέες σε κερδοφόρες, συνεπείς και αξέχαστες εμπειρίες. Καθοδηγούμενος από μια ακόρεστη περιέργεια, ο Dom έχει ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο, εξελίσσοντας την τεχνογνωσία του μέσα από καθοριστικούς ρόλους, όπως Bar Manager στο 8½ Otto e Mezzo Bombana (τρεις αστέρες Michelin), όπου το 2015 ανακηρύχθηκε Manager of the Year Asia από το That’s Shanghai. Στη συνέχεια, συνεργάστηκε ως σύμβουλος με τα Dry Milano και Bokan Canary Wharf στο Λονδίνο, ενώ υπηρέτησε ως Beverage Director για την Pirata Group στο Χονγκ Κονγκ. Το 2019 επέστρεψε στο Μιλάνο, συνεργαζόμενος με κορυφαία brands όπως τα Langosteria και Aimo e Nadia, δουλεύοντας πλάι σε σεφ παγκόσμιας κλάσης και διεθνείς ομίλους. Οι συνεργασίες του περιλαμβάνουν ονόματα όπως ο Himanshu Saini (Trèsind Studio, Dubai), η Ana Roš (Hiša Franko, Kobarid) και ο Mauro Colagreco (Mirazur), συμβάλλοντας στη σύλληψη και ανασχεδίαση εστιατορίων, προγραμμάτων ποτών και λειτουργιών ξενοδοχείων παγκοσμίως. Είναι ιδρυτής του Carico Milano, ενός εκλεκτικού cocktail bistrot που έχει αποσπάσει πολλαπλές διακρίσεις, καθώς και δημιουργός καινοτόμων concept όπως: • το The Martini Room — το πρώτο μέρος στον κόσμο αφιερωμένο εξ ολοκλήρου στο Martini, • και το The Negroni Room, μια βυθιστική εμπειρία που γιορτάζει την κοκτέιλ κληρονομιά της Ιταλίας. Επιπλέον, δημιούργησε το Ultra Milano, ένα αστικό concept που ενώνει την κουλτούρα της πίτσας με τη mixology. Σε κάθε του project, ο Dom προωθεί μια βιώσιμη και ολοκληρωμένη οπτική, όπου κουζίνα, μπαρ και εξυπηρέτηση λειτουργούν ως ένα ενιαίο οικοσύστημα. Πιστεύει ότι η αρμονία μεταξύ δημιουργικότητας, διαχείρισης και ανθρώπων είναι το πραγματικό κλειδί της αριστείας. Το μάντρα του: «Ο πελάτης είναι Θεός.»